top of page
Buscar
  • Foto del escritorJuan Marín

Reflection de KÉRASTASE, la millor cura pel cabell acolorit.

Seguim presentant-vos els productes més destacats que tenim a disposició dels nostres clients a JUAN MARÍN Saló de perruqueria. En aquest cas, retornant a la marca KÉRASTASE, sempre una garantia de màxima qualitat, us presentem la gama Reflection, la tecnologia més avançada en la cura del cabell acolorit.

La combinació de bany, oli i mascareta de la gama Reflection, concebuda específicament per cabells acolorits, perllonga el color i instensifica la brillantor, preservant al màxim la vitalitat dels reflexes, sempre a partir d'un tractament específic acord al grau de sensibilització del cabell.

A JUAN MARÍN Saló de perruqueria pots gaudir de la gama Reflection de KÉRASTASE, tractament que capta la llum per sublimar la brillantor del cabell acolorit. La millor unió entre bellesa i tecnologia a la teva disposició al nostre saló, al carrer Sant Benet 9, al centre de Mataró.

0 comentarios
bottom of page